Korsika

Uživatelem od:
09. 03. 2014

Ahoj,
lidi, co jedete nebo už jste na podobném zájezdu byli, či byli přímo na korsice - Jaký jsou tak zhruba náklady na jídlo?
Pro normálního člověka, co nemusí mít každej den kaviár...:D
Díky:)

Uživatelem od:
01. 12. 2009

Hezký den, ano, máme ještě volná místa. V případě zájmu můžete rezervovat tady: http://www.mundo.cz/rezervace/zajezd/korsika .

Uživatelem od:
20. 01. 2014

Dobrý den, máte ještě volná místa na Korsiku?
Děkuji za odpověď

Uživatelem od:
29. 05. 2013

Ha, koukám,že jsem na sebe nenapsala ten mail:-)
gejzam74@gmail.com

Uživatelem od:
06. 06. 2013

Zdravím vás všechny!
I já jsem osamělý bard, co se na Korsiku vydává sám... :) ale věřím, že to se rychle změní... Je mi 25, jsem z Hořic, studuji v HK... :)
Akusi, když pojedeš, jak vidíš, jistě nebudeš litovat, budeš mít kolem sebe hromadu bab, co se o tebe hezky postarají ;) :-P Věřím, že to bude suprový zájezd ;) Seber odvahu, jako my ženy solitérky, a pojeď ;)
Jinak stan se mi taky samotné nechce okupovat, takže se jistě nějak domluvíme? :)
Kdyby něco, můj mailík: Calwen@seznam.cz :)

Uživatelem od:
01. 12. 2009

Ahoj, volno ještě je a jednotlivci už jsou na zájezdu taky.

Uživatelem od:
06. 06. 2013

Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli jede někdo sám. Přemýšlím, že bych vyrazil (teda pokud ještě bude volno). Jen tak naslepo, bez toho abych někoho znal se mi ale moc nechce :) Dyštak můj email: troopicall2@gmail.com
Je mi 21 let

Uživatelem od:
29. 05. 2013

Ahoj holky!Taky jedu sama,tak doufám,že se tam nějak dáme dohromady:-)Jinak kdyby se někdo chtěl se mnou kontaktovat před zájezdem,může mi napsat na mail,budu ráda:-)Jsem z HK a je mi 25:-)Už se na zájezd moc těším!:-)

Uživatelem od:
02. 06. 2011

Tak to je super ;)

Uživatelem od:
06. 05. 2013

Ahoj, tak moc dík za nabídku ;-) už je to jistý - jedu a nakonec sem našla i někoho k sobě, takže paráda :-)

Uživatelem od:
02. 06. 2011