Spolubydlící v Maroku

Uživatelem od:
24. 07. 2008

tak mě napadá, nejede někdo Maroko 2 z minulého švýcarska?

Uživatelem od:
21. 04. 2009

Tak koukám, už se to tu dobře rozjíždí a srocuje :D.Je někdo do Maroka2 ze severu ?? :D

Uživatelem od:
24. 07. 2008

Tak jo, píšu si tě do svých poznámek :wink: kdyby sis to ještě rozmyslel, tak dej prosím vědět, opravdu bych v tom stanu byla nerada sama. Mirka

Uživatelem od:
22. 05. 2009

Takže pokud smím být tak smělý a zarezervovat si flek, byl bych ti nesmírně zavázán :DDD

Jj su z Moravy. Pocházím ze severu, ale víceméně se spíš nacházím v Brně kaj i studuju :) Ale v nějakém příspěvku, kde se mluvilo o tom s kama kdo je (respektice pojede) už jsem to psal :)

Uživatelem od:
24. 07. 2008

Ahojky! Mám stan pro 3 a kromě sebe a havěti nikoho do něj...tak kdyby jsi měl zájem:-) Tož a nejsi ty z Moravy?

Uživatelem od:
22. 05. 2009

Hmmm, tež jsem chtěl vzít stan, ale jaksi už si jej zabavila na tu dobu segra.

Takže pokud má někdo stále volný flek...případně ženě by nevadil ve stanu chlap (nekoušku, nepelichám a stačí mi krabice od bot) rád se k někomu přifařím.

Díky za odpověď (-i)
Standa

Uživatelem od:
22. 05. 2009

Zdravím, tež jedu druhý termín a tež jsem singl, tož se rád k někomu přidám, případně vemu stan a přiberu někoho k sobě ;)

Uživatelem od:
20. 03. 2007

Katie wrote:
Ahoj :D. Ještě ta tvoje nabídka platí. Tak nějak jsem se taky ocitla sama, takže bych jí ráda využila... :D[/quČaues, jasan platí... v jakém jedeš termínu?? Já ve druhém...

Uživatelem od:
19. 05. 2009

Ahoj :D. Ještě ta tvoje nabídka platí. Tak nějak jsem se taky ocitla sama, takže bych jí ráda využila... :D

Uživatelem od:
20. 03. 2007

Ahojky, zaplatila jsem si zájezd do Maroka a mám vlastní stan pro 3 osoby, tak kdyby někdo byl taky single a bez stanu, klidně přijmu spolunocležníka.

Vážíme si vašeho soukromí