Maroko - druhý termín

Uživatelem od:
09. 07. 2009

Já spoje ještě neřešil, no na každý pád jedu do Hradce (jako vždycky :D ) Klidně se můžeme domluvit a cestovat pohromadě :wink:

Uživatelem od:
22. 05. 2009

Tak fotky té fauny jsou opravdu nádherné, už se těším až to uvidím i na vlastní kukadla :DDD

Já su sice Severomoravák, ale studuju v Brně, tož budu nejspíš vyrážet z tama. Ale spíš to vidím na nástupiště v Pze než HK..

Uživatelem od:
24. 07. 2008

jéé, díky za názornou ukázku havěti :wink: je to opravdu havěť prapodivná:-) nejhezčí jsou velbloudi.... :D Jedeš pak z Hradce? Já pojedu z Hodonína...a přes Olomouc..ještě přesně nevím spoje...podle toho jestli se tam nenaskytne SC - ten tam myslím nezastavuje.

Uživatelem od:
09. 07. 2009

Když už jsme u te marocké flory, mrkněte na - http://lubosh64.rajce.idnes.cz/Fauna_Maroka_-_Wildlife_in_Morocoo/ (doufám, že jsem ten odkaz okopíroval dobře :D ) Jak sami uvidíte, není se čeho bát :D PS - Jo! A já jedu z Olmiku :wink:

Uživatelem od:
21. 04. 2009

Tak asi trochu pokazím ten počet,ale jedu také sama a druhý termín :D .Těším se jak malé dítě :D Užijem si to,néé??? :D Havěti se nezaleknem a co nás nezabije to nás posílí :D

Uživatelem od:
24. 07. 2008

Super, tak už je nás pět! Na pomníku bude stát: Bylo nás 5 :D to bude super akce...jsem četla nějaký cestopis dobrodruhů co jeli ve 3 sami a prej mají kolem kostelíků (mešit) přímo vykopané hroby pro túristy:-) doufám, že to byla sranda:-) nejedete někdo náhodou z Jižní moravy? mmch. to je taková moje ironie - taky se děsně těším - ale nevím co mě čeká :shock:

Uživatelem od:
09. 07. 2009

Ahoj! Taky jedu solo na druhý termín. A hadi, nehadi, škorpioni, neškorpioni - děsně se těším!!! :D Petr

Uživatelem od:
24. 07. 2008

Hehe - tak to už se těším!!! :-) njn, doufejme že to nebude tak zlé, a že té havěti nebudou čeští túristi chutnat

Uživatelem od:
09. 04. 2009

Ahojky!