Maroko

Anonym (neověřeno)

Nazdar cestovatelé, potřeboval bych někoho, kdo má zkušenosti s cestování s Mundem a je z Ostravy. Studuji na VŠB a rád bych o tom s někým osobně pokecal, protože s touto cestovkou nemám žádné zkušenosti a takový výlet jsem ještě neuskutečnil, tak potřebuji poradit... Kdyby se nekdo našel, tak bych byl vděčný za kontakt. Díky...

Anonym (neověřeno)

Ahoj Andreo,

jenom neco k tem botam: loni jsem tam byla a jelikoz mi na "Col de Tychka" (ci jak se to pise :-)), kde jsme pred vystupem prespavali, ukradli Berberi boty, urcene na vystup :-)), tak jsem se holt na Toubkal vydala v tech nejobycejnejsich a naprosto nepevnych sandalich..No bylo to docela zajimavy, vysla jsem "pouze" do zakladniho tabora, dal uz to v nich opravdu neslo. Ale nekteri lide od nas vysli az nahoru v obyc. botaskach a vubec si nestezovali - opravdu si myslim, ze nemusis davat tisice za trekovy boty. Dalsi doporuceni - netahej s sebou moc jidla - jidlo je tam moooc dobry a relativne levny-ja jsem skoro vse privezla zpatky (tj. konzervy apod.) Jinak nevahej a jed - je to neco uzasnyho!!!

Ahoj Jana

Anonym (neověřeno)

Ahoj Andrejko,
no jestli jsi dobrodruh tak se ti ta cesta urcite bude libit :-) Ja tam byl minuly rok a je to fakt zajimava zeme. Jenom v kratkosti ti odpovim na tve otazky, ale kdyby jsi chtela vic info, tak se ozvi na mail nebo ICQ 116171571. Takze co se ceny tyce, tak bych rekl ze celkove to vyjde tak na 18-20tisic. Zalezi jak moc budes kupovat darky (jak budes sikovna na smlouvani), jak moc budes fotit a tak.. ale rozhodne to za to stoji. Co se vystupu na ten kopec tyce, tak boty je lepsi mit dobry, ale neni to uplne nezbytny. Musi byt akorat pevny, protoze mistama k vrcholu jsou sutovy pole, a na nich to trosku jezdi. Jo a co se casu na prihlasku tyce, tak s tim bych moc nevahal, protoze Maroko bude urcite naplneny hodne rychle. Uz podle toho, jaky byl pry o to zajem minule. Tak snad jsem ti alespon trosku pomohl a kdyz budes chtit tak se jeste ozvi.