Někdo sám?

Uživatelem od:
08. 05. 2008

Ahoj, já bych zase vyrazil na "Zakarpatskou Ukrajinu" nebo "Rila a Pirin - bulharské hory" .

Pokud je taky někdo sám a chtěl by se ke mě přidat ať se ozve ulda81@gmail.com , já jsem Honza 31 , stan mám ale to je tak všechno :-)

Uživatelem od:
10. 07. 2013

Ahoj, ráda bych jela na zájezd Chorvatské národní parky, bohužel nemám s kým. Nechystá se tam letos taky někdo sám? Jsem studentka je mi 21.
Kdyby se někdo našel tak můj mail je al.juraskova@seznam.cz

Uživatelem od:
11. 07. 2013

Zdravím, zaujal mě zájezd do Švýcarska v období 17 až 25. 8, ale nechtěl by jsem tam jet sám (aniž by jsem předem někoho znal.) Mohli by jsme se domluvit třeba na společném stanu atd. Jsem Karel 26 let

Kdyby měl někdo zájem tak mě kontaktujte na Lyster.Mistr@seznam.cz nebo SMS na 721 542 173

PS: Toto by byl můj záložní plán, mám v merku ještě jeden zájezd na vlastní pěst bez cestovky, toto je záloha, kdyby nevyšel. Ale když se někdo ozve, možná mu dám přednost.

Uživatelem od:
05. 07. 2013

Ahoj, ráda bych vyrazila do Pyrenejí, nikomu ze známých se nechce šlapat po horách a tak asi vyrazím sama....ráda bych se s spojila s někým kdo má v plánu jet taktéž do Pyrenejí samotinký....a má stan:)

Šárka
Sarka_h@seznam.cz

Uživatelem od:
19. 06. 2013

Ahoj.
Chtěla bych letos vyrazit do Dolomit (turistika/ferraty). Původně jsem měla jet s kamarádem autem, ale bohužel to nakonec nevyšlo. Sháním tedy parťáka nebo parťačku, se kterým bych se mohla domluvit alespoň "na společném bydlení". Ve dvou se to prostě lépe táhne. :-)
Je mi 26 let, pracuji a jsem z Liberce. :-)
Kdybyste měl někdo zájem, kontakt na mě je: horcickova.j@gmail.com

Hezký den
Jana

Uživatelem od:
29. 04. 2013

Ahoj lidi! Jedu sama do Slovinska na ferraty a do Černé hory. Vybavení jsem pořídila, ale nebylo by od věci jej sdílet, zájemci se případně hlašte na: katrin.ka6@gmail.com
Je mi 20 let a studuju.
Katka :)